Sunday, January 16, 2011

1ST DAY at 125


Huh!!macam ni lah keadaan bilik 125 masa aku sampai kat sini. Dah la penat tahap "red light",,ditambah pula dengan keadaan bilik yang macam baru kena gelombang pertama tsunami, "memang tak terkemas lah sumer benda ni", antara monolog dalaman yang sempat aku luah pada diri aku..haha..

Sejarah bilik ni, last semester senior semester 8 yang duduk dalam bilik ni. Nama dia Nik,, aku kenal pun sebab pernah main bola sepak dengan dia masa 1st semester dulu. Oleh sebab tu, agak banyak lah benda terpakai yang beliau tinggalkan......Antaranya,, printer!!haha..Syukur sangat sebab masa tu aku dah cadang nak beli printer baru. Susah nak hidup sebagai pelajar IPT kalau tak ada printer ni.....eh,,tiba2 masuk bab printer ni apa hal?? =)

Roommate aku pula merangkap classmate aku, Fazrul Izwan.. Masa 1st semester dulu. Aku dengan dia ni lah yang selalu buat hal disiplin. Tapi kitorang memang nak berubah untuk 2nd semester ni,,azam baru lah katakan. Aku rasa cukup lah sampai sini aku citer pasal 125 ni. Bila aku ada bilik baru, aku post lagi k!! .........................hehe..

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management