Wednesday, March 28, 2012

I am BACK!!!

Alhamdulillah akhirnya terpanggil kembali untuk berblogging nih..sebab???mcm siok pulak baca tu blog kawan WASABER..aku ingatkan komuniti tu terkubur suda,,rupanya masih ada ahli yang rindu..perrggghhhh,,aku hari-hari rindu,,konon.. :)

minta maaf sesangat kat blogspot sebab da lama nda update ni blog..klu blogger.com ni boleh merajuk,,mesti kena kasi break sda aku ni..dulu kan asyik bercinta dengan blogspot..perrrrrrggghhhh,,

tu la trademark aku ni skng,,kalau chat,,mesej,,bercakap ngan sapa2 mesti ada perrrggghhh..nda tau dari sapa aku dapat ni..tapi mcm best pula dapat trademark gini,,ada takeline bah kata orang.. :)

untuk entri pertama selepas kembali ni,,aku buat pendek ja..just untuk mukadimah ja la konon..bha more to come ni,,pastikan korang alert dengan nama aku kat dashboard korang tuh..kepada sesiapa yang dah baca ni,,terima kasih sangat2 sebab sudi juga baca blog usang ni.. XD

baaahhhhh tu ja la,,mau bersukan dulu..oh ya,,sebagai tambahan,,semalam team student IPG Gaya menang lawan Staff IPG Gaya yg kononnya kuat,,3 - 0,,n aku salah seorang daripada student2 yang menyumbang tenaga semalam..wakakaka.. :D

thanks..Salam

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management