Friday, September 30, 2011

Kes Awek Buat Konsert!!

ok....maybe korang akan cakap aku sorang boypren yg agak mengontrol..tapi klu korang d tempat aku korang pasti akan bwat benda yg sama........

p/s: entri ni xda kena mengena dgn Avril... :(
mcm ni ceritanya,,aku ada sorang gelpren nih!!aku xtaw la dia anggap aku apa tp aku anggap dia gelpren aku..lol..konflik antara aku ngan gelpren aku nih timbul bila dia decide nak nyanyi SEKALI lagi kat satu majlis kat tempat aku study nih......yaaaa,,kitorang study kat tempat yg sama..ok,,nak dikatakan suara budak nih sedap,,xda la sedap sgt..typical suara org yg boleh nyanyi jekkk..tp sebab dia dah sanggup nak nyanyi masa malam mesra kolej kediaman kat IPG Gaya ari tu,,ada la pihak2 yg perlukan budak ni sebagai penghibur masa rumah terbuka proketen semalam (29/09/2011)..

ok,,sebagai boipren yg berwibawa,,dari first concert dia lagi aku dah tunjuk yg aku xsuka dia nyanyi..atas sebab2 tertentu..antaranya,,KLIK SINI!!!!!....kali pertama aku benda tu jadi,,aku biar ja la,,tapi bila dia bgtaw aku dia maw nyanyi lagi kat majlis semalam,,aku dah xtaw maw wat pa.....xkan la aku maw halang dia kaaaaaaan???nnt apa pulaaaak dia n ESPECIALLY kawan2 dia ckp..huhuhuhu..ptg tadi aku p jumpa dia,,sebenarnya aku nak bincang pasal benda tuh..tp dia mcm excited sgt maw perform malam tuh..............so,,aku just bgtaw dia yg aku xsuka dia nyanyi atas pentas....maybe aku pun salah sebab xbgtaw hal sebenar..tapi xda beza pun kan klu aku bgtaw sebab knp aku xsuka dia nyanyi..................................



after that,,aku xlayan msg n kol dia smpai laaaa dia abis perform..maklumlah artis kn,,so aku xmo la ganggu konsentrasi dia konon..lol..aku harap dia faham knp aku bwat mcm ni,,aku rsa dia dah jadi tanggungjawab aku..sbb tu aku care ngan dia..korang faham kn???huhuhuhuw.....

entri emo pepagi..hahahaha..lupakan la!!!ne jak cara aku nak lupakan benda ne,,dengan mengexpress feeling aku dalam blog tercinta nih..

sorry arrrrr readers..aku xleh tahan,,hahahaha..adios!!

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management