Sunday, May 1, 2011

Aku Single..Officially!!

pernah korang rasa hati mcm slowly kena hiris?????mcm 2 la yg aku rasa skng ne,,seluruh badan aku mcm xbmaya ne,,,,1 benda jak yg aku suka bila aku frust mnonggeng ne....aku suka sgt makan,,,masa taip post ni pun aku tengah makan....masa taw cerita dia dari kawan dia td pun aku makan......sakit taw!!!


tuhan jak yg taw mcm mana aku sayang dia,,,n dulu dia pernah janji sesuatu yg dia dah mungkir smalam.............pagi tadi,,aku terima mesej dari member dia mngatakan dia yg dia KONONNYA skng kat hospital sbb overdos ubat....aku pun mula la risau kan,,,tup2 tadi aku chat dengan member 1 rumah dia,,dia cakap dak 2 ok jak pun.....sihat walafiat lg,,hepi gitu....x ke sakit hati ??????rasa mcm d perbodohkan....

aku sedar diri aku mcm mana,,sebab 2 aku mengelak utk percaya kat perempuan.....tp dulu,,dia bagaikan sinar baru dlm hidup aku...hmmmmm,,,citer dulu2 xyah arrr ungkit kan????yg lalu biar lah berlalu....hidup perlu diteruskan,,,org kata,,,yg patah tumbuh,,yg hilang 2 pasti ada gantinya.......

aku juz dapat berdoa n berharap dia dapat temui lelaki yg baik,,yg dapat bimbing dia ke jalan islam,,,,aku hampir berjaya........tp xkesampaian plak,,hmmmm.....aku frust gila2 ni skng,,,nasib baik ada blog sebagai pengexpresss feeling........aku sayang dia,,xpernah terlintas pun d hati ini untuk curang ngan dia,,,,aku jak yg tahu apa n kenapa aku buat benda 2......

pesanan kepada pencinta2 yg baca entri ne,,hargailah sesorang 2 selagi ia masih menjadi milik kamu....ingat,,kepercayaan itu tiang hubungan.........

assalamualaikum wbt...

6 Pengkritik Jemputan:

fuzzy_affeezha said...

sedihnya, sabarlah. semoga di gantikan dengan yang lebih baik.

Mohamad Saiful said...

thanx....insya Allah,,klu Allah da takdirkan dia untuk aku...xkan kemana,,btl x??

Fadzmie said...

Sabar ging. Jauh lagi perjalanan. Ramai lagi masih belum ko terjumpa sepanjang hidup ko.

Fadzmie's Latest Entry: KUMPULAN K-POP VERSI MALAYSIA

Mohamad Saiful said...

thanx bro.....that helps me a lot,,

el said...

Bila heart break mmg rasa dunia gelap ni. Kuatkan semangat- bah, org dulu2 cakap, bunga bukan sekuntum.. Boleh tu jumpa yg lg bgus. :)

Mohamad Saiful said...

thanx SnS,,heheheehe...btl 2,,sumer ne msti ada hikmah nya kaaaaaann... =)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management