Sunday, May 1, 2011

Blogger Otai Kurang Mesra??

picture from 2dayblogger.com

Assalamualaikum n salam sejahtera sumer,,,skema kan??tengok image intro la...hehehee

aku nak kongsi sikit pendapat aku pasal isu blogger otai (blogger lama) ne x mesra kurang mesra kat blogger2 baru....ramai member2 aku termasuk aku sendiri arr sebagai blogger baru ne kadang2 xkena layan pun ngan blogger2 otai.....contohnya,, mungkin dorang ne busy layan blogger2 lain kot???al maklumlah.......hehehehe...x pun sebab faktor gender,,,,sebab ramai blogger2 otai lelaki kurang layan ngan blogger2 baru lelaki,,,,ketara sangat taw!!hehehe....bkn nak marah or aperrr2,,,juz luahkan isi hati ne....

kadang2 kita boleh nampak kat chatbox or forum2 blog....biasalah,,blogger2 baru ne maC ada semangat yg tinggi lg maw layan2 forum n masuk chatroom2.......yg kesian nya,,,masuk2 jak kena pulau....hehehee....sama gak kat forum,,,pendapat2 blogger baru ne selalu d perlekehkan...sama la juga,,,xkena layan beb...punya sandi,,,

picture from otai blogger mrkerro.com
MUNGKIN juga ada blogger2 baru ni yg takut tegur blogger2 otai,,sebab 2 blogger2 lain pun xnak tegur diorang kaaaan....alaaaa,,,maklumlah freshie....blog pun mc mentah g.....widget placing pun nOOb.....mcm aku larrr,,,heheheheh..sebab 2 rasa segan,,malu n takut maw tegur..syukur lah xsemua blogger2 senior yg aku kenal TAHU ne sombong or dengan kata sopan nya kurang mesra....

kepada blogger2 yg mengalami isu ne,,korang sabar jeerrr la yerr...maybe korang blh tubuhkan komuniti blogger baru utk layan isu2 cm ne....hehehee....

tp bagi aku,,,dalam blogger.com ne xda nya perkataan blogger otai n blogger baru.....semua guna 1 nama...BLOGGER.......

Reactions:

7 Pengkritik Jemputan:

mimi azureen said...

yupyuppp ... bloggerrr .. no otai2 .. no baru2 .. hehe

putra_chabee said...

hehehe....kan3,,thanx 4 comment.. =)

MIRAtheCLEO said...

lek la bro

muhcizzra said...

xpala pul.. biar aq jak layan ko.. brapa 1 malam?? hahahahhaa.. sandi!!

putra_chabee said...

miiraa >> lek la ne... =)

izzra >> can2 la rm300 smlm....k?? =D

muhcizzra said...

pukitai ko pul..
c din free plak r..hahaha

putra_chabee said...

free ka iya???bha bgs la 2..haha

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management