Saturday, May 7, 2011

"Im not Sorry"

fuyoooo!!!punya lama ndak update....huhuhuhuhu...naaa,,,aku update sda ne..kali ne aku maw cerita pasal nota BERHANTU "Im not Sorry"......

mcm ni citernyerrr,,,,mode : takut...huhuhu...2 hari yg lepas,,kami ada wat 1 aktiviti kat dalam kelas,,fun gila la....kira game jgak la.hehehe....so,,game ne memerlukan kitorang utk tulis satu perkara yg kitorang pernah wat kat IPG Gaya ne selama setahun kami berada kat cni,,,tp kena pastikan yg benda 2 xda orang tahu...n then kena paste note 2 kat belakang sesaper jak..n then org yg dpt note org lain 2 kena baca note 2 n teka sapa punya note..hehehehehe.. =) banyak jugak la game 2 mengundang kontroversi...hehehehe....ada yg wat confession sal crush2 laaa,,sal xpuas hati ngan atmosphere kelas laaa....ada yg xcuci baju kuliah...hahahaha...aku punya??mmg kontroversi...aku nda mo kongsi,,hahaha..

belum g klimaks ne,,relax dlu kmu org..sampai la 1 turn member aku ne kn.....dia baca la sticky note 2,,n then note 2 btulis,,"IM NOT SORRY"...2 xpa lg,,sampai 1 scene tu bila member aku ne da xdpt teka sapa punya note,,lecturer aku pun srh la org empunya note 2 ngaku kaaann....da la nota dia pelik....btambah pelik lg bila xda org ngaku dia yg tulis 2 note......huhuhuhuhu

ni la nota berhantu tu kunun..... =)
mula laaaaa,,,1 kelas fikir 2 hantu...hehehehe...sebab aku dapat 1 extra note taw,,maknanya ada "sorang" g yg ikut2 tulis 2 note...hehehehe...

SEBENARNYA,,masa 2 ada sorang lecturer Mat Saleh join ktorg dlm game 2.....tp kitorang xtaw pun dia ada tulis note...hehehe..kitorang juz bharap jak la dia yg tulis 2 note,,bikin takut ne..hahaha...aku percaya logik,,hehehehe...salam

"IM NOT SORRY"

1 Pengkritik Jemputan:

monmon said...

budu2 nie epul... hahaha!

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management