Saturday, July 23, 2011

Mencegah Lebih Baik Dari Menahan

ini bukan kisah cinta ok....haha..macam nih ceritanya..kaat IPG Gaya nih kitorang disedekahkan hostel yg  kitorang sewa semurah rm60 sebulan..kira murah arrrr banding tinggal luar dengan sewa beratus2 kaaaann...biasa la sewa murah,,kelengkapan pun kurang....sabo jerr laaa...TAPI tujuan aku tulis taip entri ni bukan sebab aku nak cerita pasal kekurangan kelengkapan kolej kediaman ni,,nanti kena bom pulak dengan ketua warden,,xpasal2 kena buang asrama..hehehe..ni aku nak cerita pasal roommateS aku.......enjoy,,

yg ni rumet yg xtahan dah..hahaha..xda kena mengena dengan aku wokay..

selama tiga semester aku jadi guru pelatih kat IPG Gaya nih,,tiga kali dah aku tukar roommate...hehehehe..bukan sebab aku teruk ok(mungkin teruk sikit la),,tapi sebab roommate masa first sem senior yg ambil sem last...super duper senior la katakan,,aku xda hal dengan abang tuu,,dia cool jak..hehehe...maybe dia dah faham macam mana budak2 freshie ne kan,, =) 2nd sem pulaaaaakkk aku duk 1 bilik dengan classmate aku.....half way sem tuuu aku ok jak dengan dia,,sampai la aku dah fed up kemas bilik sendiri n banyak lagi la benda lain,,huhuhu..aku banyak jugak buat salah kat dia,,sampai satu tahap aku tak tegur dia,,even dalam kelas..jahat kan aku,,hahaha..maw wat cam na?dia pun cam tu jugak tw,,ego..hahaha...naaaaanti la hari raya aku CADANG nak minta maaf dengan dia,,

surat chenta kepada roommate..hehehe
 sampai lah masa yg dinantikan,,aku  nak cerit pasal roommate aku yg skng nih!!ahaaa,,utk pengetahuan korang...aku yg pilih sendiri roommate aku yg ketiga ne,,satu batch ngan aku,,tapi lain kelas..sbb aku bpendapat klu satu kelas ne kan jarang jumpa,,jadi nnt ok lah..hehehe..NAMUN!!!!aku masih juga tertekan dengan roommate yg ni...tapi tak banyak benda teruk arrr yg dia buat,,yg aku xsuka tuuuu,,ROKOK..pastu dia selalu buat bodoh dalam bilik,,annoying bebeyh..hahahaha..maybe dia nampak aku mcm _____ jugak..sbb 2 dia wat cam tu,,hahahaha...masih terlalu awal untuk aku bercerita lebih tentang budak nih......by da way,,aku rasa aku yg ada masalah nak sesuaikan diri dengan roommate aku nih,,sorry laaa...tinggal sendiri2 kat luar lagi best kot,,bak kata owner blog,,MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENAHAN..cukup la sampai cni jak,,kalau ada berita baeeekkkkk punya pasal budak nih nanti aku post entri lagi wokay!!!!thanks for reading,,

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management