Sunday, July 24, 2011

WSB Chatroom Bah! sunyi sepi.......

AKU SAYANG WSB!!!


terasa lama dah x buat entri pasal WASABER nih,,bukan x nak buat...tapi dah out of idea,,ngeeee~~~ malam ni idea aku melimpah2 keluar dari otak kecil aku nih..nak cerita pasal Chatroom WSB ataupun lebih mesra dengan panggilan CRB................................................................eh kejap!!bagi sesaper yg masih x tahu n x faham apa tu WSB n CRB,,KLIK SINI!!


di sini saya ingin menyatakan bahawa saya amat sedih pasal sikap sesetengah blogger berdaftar kat WSB x pernah support program2 WSB,,contohnya May gathering yg hampir d buat kat sebuah hotel kat 1B..xramai yg bagi respon,,sampai satu tahap Big Boss WSB ubah plan jadikan gathering tu mcm gath2 biasa jak sebelum nih...ermm,,kesian kat boss...lagi satu,,yg xpayah guna duit n buang tenaga serta minyak kereta nak buat pun dorang x support juga..sedihh!!!sedihhh!!!apa yg aku maksudkan ni aderr lah WSB Chatroom Bah!!!

dah tiga malam berturut2 aku lepak kat chatroom tu,,n tiga2 malam tu juga la aku bersendirian,,malam kedua pun aku invite member aku c Miiraaa p chat sana..kalaaaaau x??xda orang lah jawabnya,,malam kedua tu pun kitorang tiga orang jerrr,,,yg sorang tu masuk nak tanya something ngan Miiraaa pastu Cahu Cin Cau...apa daa~~~~~~ nak tambah lagi,,bila aku post kat wall facebook WSB nih TEDA bha orang layan..like pun tiada,,hahaha..kalau post2 orang lama.............................beribu2 like,,hehehe...tapi xpa..biasa la tuuu...pagi tadi aku d panggil la kunun ni pigi chat sana....ok la jugak suda ni,,sekali yg "otai2" masuk x kena  layan bha kesian.....sedih ne~~!!!masih sedih lagi...hehehehehe...macam mana laaaaa komuniti yg paaaling aku sayang ni maw majuuuuu~~~ bgs buat komuniti untuk dorang2 jak....tak gitu???hehehe..


kesimpulannya,,patut la CRB sunyi sepi.....hehehe..or aku nak cadangkan CRB buat sub chatroom.....bagi kategori2,,jadi senang freshie2 mcm aku ni nak bergaul mesra...x jugak kena pulau bila chat dengan otai2..apapun,,aku tetap support WSB....erm,,bagi reader yg bukan komuniti sabahan tu korang pun boleh join kitorang chat taw!!nak join KLIK SINI!!

cukup sampai sini jak la entri aku kali nih,,aku masih sdih lagi ne....pasne ada otai2 jak chat aku terus keluar...hehehe..bha3,,thanks for reading....adios!!

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management