Sunday, February 27, 2011

Larian 1Gaya 1MaLaysia

*EVENT IPG GAYA*

huhuhu...ari ne,,26 February adalah hari yg paling memenatkan dalam bulan February...hehe....mlebih2 la bha sda aku ne...hihihi... ahaaaa,,nak dijadikan citer...hari nie ktorang,,pelajar2 IPG Gaya akan berlari2 mencari kepenatan sejauh 5 km untuk pmpuan lelaki n 3 km untuk lelaki pompuan....punya penat!!!!meh aku bg korg tgk peta untuk peserta lelaki,,bru korang taw betapa penatnya blogger ne berlari,, =D

*ne la laluan peserta lelaki semalam,,,hahaha...5 km jooo.. 
*ne pulak number aku yg xbtuah langsung!!hmmh!! =D
alhamdulillah selamat jugak aku sampai ke garisan penamat,,xda gak cedera or kejang2 otot...nombor brp???hahahaha...nda payah tanya,,yg penting aku nombor 1 daripada WASABERs IPG gaya..hihihihi...dalam event ne ada gak cabutan bertuah,,,unfortunately aku xdpt beb...punya la kecewa plus sedih...hehehe...aku mmg berharap owh,,huhuhu...tpaksa la aku maen cabutan bertuah sendiri dalam bilik,,tanda protes...hehehehe...xda laaaa,,,2 tahap trauma da 2... =) roomate aku pulak yg dpt cabutan bertuah 2 walaupun dia xpegi pun larian 2....number dia 077 kna cabut time tu....tumpang gembira jugak la sebab dapat bwk balik hadiah,,walaupun hadiah roomate,,hehehe...
*ne naaa hadiah rumet aku 2...bnsib baik la dia ne,,aku yg cian...hehe
mmg happening la event 2,,,sumernya berjalan lancar dengan bantuan Skuad Bermotor ,, JPAM ,, PDRM n Hospital Queen Elizabeth,,,thanx3!!!walaupun aku kecewa,,aku tetap bangga dengan perpaduan pelajar2 IPG Gaya ne,,memang gempax!!!!!
Palink manang!!!!

4 Pengkritik Jemputan:

Unknown said...

Untung juga kamu 5 km. IPG kningau 9.5 utk laki2. Adida! Sandih!

Mohamad Saiful said...

haha..ipg gaya lebih gaya jak,,,hihi..mati la jgk smpai 9.5...huhu

Fadzmie said...

singgah sini n followed u.
go wasaber! :)

Mohamad Saiful said...

ok3....tengkiu,,

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management