Wednesday, February 23, 2011

Doodal's DiaLogue Contest

*CONTEST*

ahaaaaa!!ne kali pertama aku join contest kat blog,,org puteh merah2 ckit kata,,pes tym...hehehe...nak citer ckit sal contest ne,,hadiah wlaupun xlumayan tapi contest ne blh asah minda n then tingkatkan sense of humour ktew,,hehe.......hadiah??

Top best Dialog Winner: RM50 (ke dalam akaun bank korang or top up)
Doodal's Dialog Favourite : RM 10 (2 orang pemenang)

 ne la karya2 suci aku,,hehe...

*Kes mamak yg hangin....

*Ajaran sesat la knun....

*Anak gua komplen laaa....
n sebagai plengkap syarat aku join contest ne,,aku kna tag 4 members aku...hihihi
*___Farhanezam___*
*___Anis Neesa___*
*___Che Chomey___*
*___Gadi Kaca Mata Cinta___*

untuk info lebih lanjut,,KLIK CNI....!!!!all da best!!
chill la!!!

2 Pengkritik Jemputan:

AL said...

hadiah wlaupun xlumayan tapi ......
**tgh berusaha cari jalan bunuh diri**

Mohamad Saiful said...

haha...doodal,,sbnrnya lumayan gak bg student cm ktorg...sbb 2 aku ikut,,haha..adew harapan mnang kew ne?? =D

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management