Sunday, February 27, 2011

Sushi PenGaLas perUt

*SUARA HATI STUDENT*

Haa,,msti korang sumer fikir aku mkan sushi utk pengalas perut ari ne kaaan??memang besa jak pun,,tp aku first tym yaw makan benda ne walaupun banyak peluang maw makan msa lepak2 ngan family dulu......nk d jadikan citer,,,petang tu aku p ATM ngan member2 aku...pastu bila dah rsa bnyk duit ne,,ktorang pun pegi la menjalan kakikan diri ke Foh Sang,,salah satu main area yg pelajar IPG Gaya selalu pegi...

benda ne terjadi bila salah sorang kawan aku ne TER nampak sushi2 tu kat 1 corner kat Pick n Pay...huhuhu,,aku mmg xda niat pun maw beli..member2 aku jak briya2 maw beli..xmo bha makan benda yg mentah n lagi2 bnda 2 aku xpnah makan...hehe...

bila dah sampai hostel,,dengan rakusnya mereka pun membaham sushi2 tu..hahaha,,exagerating ne...aku buat2 online la sebab aku xmaw tgk dorang makan...nnt xpasal2 aku pun ikut membaham,,,,da la perut lapar kaaaannn....namun,,dengan nafsu yg ada dalam diri ne bila TER nampak dorang makan sushi 2 cm sedap jek....aku pun try la tuna sushi...punya la ndak sedap!!!!!!huhuhu...aku stop skejaaaap,,sbb aku kena habiskan gak sushi 2...ego lebih kan,,naa makan ko... =D

*ni la sushi2 yg jadi mangsa ktorang malam 2.....hihi
niat di hati memang nak stop makan pastu......tiba2 aku tnampak la sushi yg ada isi ketam atasnyew...haha,,,crabs sushi mmang btl2 berjaya menggoda aku.........memang sedap,,ketam separuh masak ne...bessshh!!!!sejak dari saat 2 aku da jatuh chenta ngan crabs sushi......hehehehe,,,2 jew yg aku nk kongsi kat korang sumer ari ne,, =) thanx!!

2 Pengkritik Jemputan:

~NiZa Maksit~ said...

sushi????
ak slalu mkn yg dlm daun pisang pastu panggang ats api...letak smbal udang d dalam..
sedap!!! ^_^
hahahaha

Mohamad Saiful said...

haha...2 bkn sushi,,,2 susha... =D

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management