Monday, February 28, 2011

SanDi macam Saya

*SUARA HATI STUDENT*

fuhhhh!!!punya laaaa trial tadi...macam mau kasi koyak-koyak jak tu kertas tadi...huhu...apa???kaitan dengan lagu Sandi Macam Saya??tiada kaitan pun...perkataan sandi tu ada la kaitan sikit dengan trial pre-mock exam kami tadi...huhuuhuhu....bila tanya member2 lain,,,semua cakap "sandi betul owh!!"....tapi sebenarnya paper tu senang jak pun,,,cuma aku dan member2 yang sama waktu dengan aku jak yang tiada buat revision malam sebelum trial tu...semua busy dengan Dota n futsal,,memang paling manang lah bakal2 cikgu sekarang ni....memang pok gagal oooo,,,haaaa sekarang apa yang kami mampu buat cuma berharap secara irony nya yg kami tidak gagal... =)

*PPISMP ambilan jun 2010 PC n TESL....paling manang!!
gambar kat atas ni rakan-rakan seperjuangan aku taaadi,,tapi bukan semua laaaaa,,,TESL jak k...sebab opsyen PC exam diorang lain,,cina2 gituuu....esok pula ada paper Social Studies,,,ada ura2 kata paper dia susah tapi according to senior aku memang susah pun...sebab tu aku mau buat entri sikit2 jak malam ni,,,mau buat revision la kunun.....tengok la macam mana,,doakan la aku tak break dengan paper SS tu esok tanpa meninggalkan sebarang coretan.....gila skema,,,,hahaha...kepada pelajar2 di luar sana,,,study la korang sebelum korang di studykan...lalalalala...jangan jadi sandi macam saya.... =D

2 Pengkritik Jemputan:

Unknown said...

jangan sandi-sandi eh..

Mohamad Saiful said...

haha...mmg sandi sua ne mikko,, =D

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management