Tuesday, February 22, 2011

MQA Punyerr FashaL

*SUARA HATI STUDENT*

gileerr!!!!!xyah tanya kenapa aku mulakan post aku ngan perkataan gilerr 2..huhu..sumer ni sebab MQA....MQA??MQA ni adalah satu program yang dilancarkan oleh KPM untuk mengiktiraf sijil2 pelajaran yg dikeluarkan oleh setiap IPT d malaysia ni,,,aku setuju jugak dengan program ni....selain dpd dapat melahirkan golongan intelek yg superb,,program ni boleh la jugak menyusahkan pelajar kengkadang..hehe...gurau3,,sebenarnya ia untuk kebaikan siswa siswi jugak..knp????sebab nyew,,aku sarankan korang tnya KPM sendiri..hihihi....

citernya akan bermula cam nie,,hehe..masa 2 pkul 7 malam klu xsilap aku la..hehehe...sorang member aku yg agak rajin n bertanggungjawab serta merangkap runner untuk subjek Social Studies bertandang ke bilik aku...nasib baik la dia datang ketuk pintu n bagi salam,,klu x....hehe...pastu soalan pertama dia tanya kat aku,,"ko suda siap fail MQA SS??"....aku pun wat2 muka innocent n xtaw apa-apa pastu jawab,,"ah??bila maw kena antar 2??ink printer aku habis doh..adui.."....cm ne la dialog kami,,sebijik cam ni!!hehe...oleh kerana member aku ni sorang yg btanggungjawab,,dia pun meng offer kan  printer kat bilik dia untuk aku guna..1st tu memang la segan ckit nak pegi,,maklumlah aku xrapat sangat ngan classmate aku sorang ni...namun dengan iman yg teguh n muka yg agak tebal,,aku pun pegi la bilik diaaaa..... =)

sampai2 jak kat bilik dia,,aku tgk member2 lain yg sewaktu dgn aku dah ada kat sana....sewaktu dengan aku d cni bermaksud member2 aku yg satu kepala ngan aku la,,means dorang ni pun agak nakal gak kat kelas....hihihi...tanpa segan silu aku pun memulakan kerja2 aku,,,huhu....penat!!!!!percaya or x,,kerja yg start agak2 pkul 7.20 tu berakhir pada pkul 2 pagi,,,untuk aku laaaaaa...runner ktorang tu lagi la dahsyat,,sampai xtdo!!huhuhu...kesian aku tgk dia kat dalam kelas,,muka lembik jew..hahaa...ne antara picture2 yg sempat aku snap guna hp aku yg murah tp kiut ckit ne,, =D enjOy!!


* kerja me refill ink oleh runner kesayangan kmi..knun la,,







* tisu2 yg turut menjadi mangsa MQA pd malam 2..huhu,,RIP

*ni la antara member yg sama waktu dengan ku..hehe,,Mon2

*ni pulak keja rumet runner ktorg yg dah siap,,rajin siiooooott..

*last but not least,,printer yg juga menjadi mangsa n pnyelamat ktorg...thanx la genk,,ko jgk palink manang,,


2 jerr la aku nak luah utk ari ne..hehe,,chill la!! =)

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management