Sunday, February 20, 2011

ChiLL kat FaCebLog

*KOMUNITI BLOGGER"

Haaaaa,,,nk dijadikan citer,,,aku bagun jak pagi tadi terus online taw(nak tunjuk aku rajin knun..haha)..bila log in blogspot pulak,,ternampak la entry FaceBlog ne kat blog member aku yang dilahirkan encem n comel serta diberi nama Farhanezam ..hihi..apsal ari ne aku skema sgt arr...hmm,,faceblog??tujuan komuniti ni diwujudkan adalah untuk mengumpul semua blogger d seluruh malaysia..nk eratkan silaturrahim laaaaa knun,,tema yang diorang guna untuk page FaceBlog nie pun agak menarik jugak taw..juz yang kureng ckit warna dia,,pinky gituuu... =) gurau jew,,harap-harap FaceBlog xmarah..hehe..


sO,,kepada blogger yang rasa diri korang kiut n comel..hehe..meh join kitorang kat FaceBlog..


* nak join???KLIK CNE!

4 Pengkritik Jemputan:

Unknown said...

Hahaha.. encem n comel aah.. bha join kta tu FaceBlog..

Mohamad Saiful said...

Haha..ya la,,tunjuk ajar la apa yg ptut..aku bdk bru blajar ne.. =D

Unknown said...

ok bha kalau ko..

Mohamad Saiful said...

napa xda butang like nih??maw like comment orang pun susah.. =D

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management