Sunday, February 20, 2011

Kes meRapu seBeLum tdO..

Apa kes??hehe..

hari ne,,aku bgn tdo pada pukul 12 tgh ari,,aku bukan maw bangga pun..bangga pun ckit jak sebab orang dulu2(zaman batu) kata lelaki yang bangun lewat ne lelaki sejati sebab dulu2 kan orang p memburu malam,,so tdo lewat la...kaitan ngan aku bangun lewat??xda pun...sja jak merapu,,kata merapu sebelum tdo??xda la,,sumer nie d sebabkan futsal match malam semalam..lawan Cohort 4,,cohort 4 nie salah satu batch senior TESL kat kampus kitorg..penat gilerrrrr,,result game tue??off kos la kalah...hihi..salah aku la sebab erlalu fikirkan masalah sampai terbawa-bawa dalam padang..hehe..meh kita kembali ke pangkal jalan yew hadirin sekalian,,hehe..dah bangun lewat,,aku pun wat2 la bgn lewat dengan mengelamkabutkan diri untuk pergi membasahkan setiap liang yang tercipta di dalam diri ini ataupun dalam bahasa singkatnya,,mandi..sja jak wat korg konpius..haha..lepas mandi???apa lg,,online laaaa...webpage yang aku surf?????msti la google first..sapa yang fikir facebook 2 korang silap la...hehe..ntah kenapa bila aku tgk page google pagi td aku rasa mcm nk bjiwang jew,,so aku p la search love quotes,,love wallpapers n yg sama waktu dengannya..



*antara karya2 jiwang yg aku kutip pagi td,,,mood jiwang beb..


lepas tue aku trus layan pesbuk..log in jew pagi td,,benda pertama yg aku wat adewlah.....senyum,,sebab tu aku suka chill kat pesbuk ne...boleh tenangkan hati n boleh dapat banyak inspirasi..knun la..hoho..sekali lagi mood jiwang menghantui jiwaku bila aku ternampak profile si dia,,ceewwaaaaaaahhh!!mat rock layan jiwang ne,,rock keeewww???haha..haaaa,,,citer pasal si dia ne plak,,semalam kitorg gaduh...aku taw sumernya salah aku,,ego aku jew lebih sampai dia pulak yg mnta maaf kat aku..huhu..aku rsa menyesal sgt taw sebab dia bukan jew kena fikir masalah ngan aku tp ,,sebenarnya nenek dia sakit tenat,,barah otak..subuh td dia pegi sandakan sebab nak jaga nenek dia,,meh kita sama2 doakan agar nenek dia selamat..huhu..aku da mnta maaf kat dia tadi,,bru la rasa lega ckit..hmm,,


baki hari yang tinggal ne aku isi dengan bermain game yang popular dengan nama Dota,,haha..aku masih diperingkat beginner tapi member2 aku cakap aku dah banyak improve..harap2 diorang xtipu aku sebab masa diorang cakap tue aku tengah mengebumikan snack plate ke dalam pewot buncit aku..fhm2 jerrr laaa..hehe..


*Barathrum The Spiritbreaker..antara hero dlm game Dota yg aku slalu control... =)

n then tibalah masa yang aku tunggu2 dalam hari nie...teka la??T I D U R..haha..k guys,,mata dah meronta2 ne..aku layan mimpi dulu aaaarrr.....ZzZzZz

sO??chill la!!! wassalam..

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management