Wednesday, March 9, 2011

"Aku Cinta Kamu"

aku menyesal sebab cakap kasar dengan dia tadi................................................

aku tau aku bodoh sebab xpernah tunjukkan yang aku sayang dia.............................
n aku juga bodoh sebab xpernah hargai apa yang dia buat untuk aku.........................
setiap hari dia call aku..dia call sampai 9 kali minimum baru aku jawab.....................
layak kah aku dianggap sebagai pencintanya??..........................................................
tapi aku sayang dia..betul2 sayangkan dia..................................................................
tadi,,dia call lagi,,masa tu aku betul2 tertekan,,ulangkaji,,pening kepala......................
tanpa aku sedar,,aku dah keluarkan kata2 yang xsepatutnya aku ucap kat dia.............
"ko buat aku stress tau!!!"...."ko xpernah faham aku kan!!!".......................................
masa ulangkaji untuk paper ES esok..aku xhenti2 fikir pasal benda tu.........................
aku betul2 menyesal tau..aku tau aku dah buat salah kat dia........................................
tapi sifat ego yang ada dalam diri ni menghalang aku untuk minta maaf kat dia..............
pukul 11.51 malam dia call aku lagi..aku agak dia nak minta putus..............................
tapi dengan nada yang lembut dia tanya aku,,"b knp nda tdo lg?nnt esk xleh fokus 2"...
"nnt b tambah pening lagi,,"..berlinangan air mata aku dengar kata2 tu..........................
aku dah buat banyak benda buruk kat dia,,tapi dia still boleh care dengan hidup aku..
air mata yang berlinangan ni tanda sesalan dengan apa yang aku pernah buat kat dia....
kalau aku di tempat dia,,dah lama aku reject lelaki jenis aku ni...................................
aku xsangka masih ada pencinta macam dia dalam dunia ni.........................................

*aku ukir kat pantai payang(Lahad Datu) ari 2....masa picnic ngan family,,


"aku cinta kamu"

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management