Wednesday, March 23, 2011

konpius aku tunggu TESL night

huhuhuhu....walaupun post ni berkaitan dengan TESheL......aku tetap jugak maw post dalam bahasa melayu,,,bahasa jiwa bangsa la katakan..(padahal ndak taw sakap dlm bahasa Inggeris)..hahaha..teda bha,,aku malas maw post in english sbb malas maw fikir ayat2 yg ntah apa2.. =D enough about that,,(lupa diri..haha..) skng aku nak citer pasal 'TESL night' yang bakal berlangsung pada 15 April kat Shangri-La tG.aru.......alaaaa,,,hotel kat tepi pantai yg tengah tunggu tsunami tuuu...hahahaha

*ni la kunun poster TESL nite 2...
eh ejap,,,korang jangan terpedaya plak dengan "YOU ARE INVITED" tu...hahahaha...juz for TESLian IPG gaya jak ne sebab benda ni dah jadi tradisi TESLian kat IPG gaya ni sejak dulu lagi.....n untuk pengetahuan korang jugak,,hanya opsyen TESL jak bwat annual dinner ni setiap tahun,,,,,,hihihihi...agak bangga jugak la menjadi salah sorang daripada TESLian IPG Gaya nih.... =) lupa plak maw mention sal tema dia...ok tema TESL nite kali ni adewlah "ICON" means kitorang kena pakai attire yang ikon kitorang pakai....contohnya,,,ikon aku Wayne Rooney,,so aku kena la pakai boot bola n full manchester united attire...hehehe....tapi xkan la aku nak pakai cm 2 p dinner kaaaan???walaupun nawaitu 2 ada ckit..... =D

hmmm,,,PERSOALAN nya sekarang.......aku maw pakai baju apa nih??????agak kekonpiusan d sini......aku maw pakai baju macam Noh Hujan pun rasa bersalah bha sebab saiz badan xmengizinkan.....sakitttt!!!!haha...kawan aku cakap,,,"bagus ko guna sweater ka pul,,,,jaket...."....maybe dia maw suruh aku jadi Sean Kingston dengan saiz badan aku nih.....agak menyindir ya d situ Olex,,,, =D

so,,,,,,,,,,,,aku rasa ckup sampai cni jak kekonpiusan aku,,,,aku maw fikir dlu ikon aku apa...then pas TESL night aku btaw korang.....siap bg gambar g..(2 pun kalau aku ada muka yg tebal utk bgambar lah...hehe)
bha,,,,assalamualaikum.....bubye

0 Pengkritik Jemputan:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management