Monday, March 7, 2011

High Fever + High Flu + Exam = Die.....

Assalamualaikum n selamat petang sumer!!!(cam rancangan memasak la pulak)..untuk post kali ni aku merambang jak sebab macam dah lama sangat tak update ni blog.....maklumlah busy dengan assignment and revision untuk MOCK EXAM yang baru jak dirasmikan oleh PPISMP ambilan jun 2010 pagi tadi......aku nak cerita sikit pasal minggu lalu punya event,,kira basi juga la...tapi aku tetap mau cerita,,hahaha..last week,,,hari khamis tu IPGK Gaya menganjurkan sukan divisi tahunan,,alaaaaaa macam sukan2 biasa jak...acara???mesti la ada,,,lontar peluru n kawad kaki...memang paling menang owh...walaupun lontar peluru tu aku xda dapat number sebab semua otai2 yang join,,aku tetap dapat number 2 dalam acara kawad kaki.....sekali lagi paling menang......


*antara kadet2 putra yg berjuang bersama2 aku hari tu..paling manang!!
penat tu memang la penat,,,,kena2 panas terik pulak time tu...huhuhuhu....tapi kami tetap paling manang...hehehe...next,,aku nak cerita sikit pasal persiapan aku menghadapi MOCK EXAM yang kononnya nothing ni....tu senior yang cakap laaa,,,oleh kerana seniors dah cakap macam tu...aku pun relaks jak la.....ingatkan exam tu just exam dalaman IPGK Gaya jak,,,,aku santai2 jak sebab pre-mock exam hari tu pun aku leh handle..tapi semalam bila tutor kitorang cakap exam ni akan diadakan serentak dengan IPGM lain,,,aku apa lagi....gelabah la,,,,perasaan nervous, takut n risau tu pun mula menghantui aku....aisehmen,,,macam cerita hantu pulak...... =) pagi tadi paper Language Description,,susah gilerrrr....revision????tak sempat!!sibuk buat assignment,,,padan dengan muka aku....huhuhuhuhu....member yang duduk sebelah aku pulak balik2 cakap "saifuuuuullll,,,gagal la saya niiiiiii..."...punya la paling menang!!!!aku pun ikut stressssss oooo....hehehehehe.....tapi orang kata sesal dahulu pendapatan,,,sesal kemudian tidak berguna......so,,aku pasrah jak la.....yang penting untuk paper Language Development esok aku kena study la,,,,aku tak berani dah ambik risiko.......pasal high fever + flu pulaaaaaaaakkkk,,,punya la!!!aku bangun jak pagi tadi....rasa macam berat jak kepala,,,,confirm demam....flu pulak aku dapat semalam,,,tak tau la macam mana aku boleh terinfect ngan selesema nih.....aaaccccchheeeeuuuuuu!!!!!! T_T ...doakan aku supaya cepat sembuh ya,,,,,menagih simpati dah ni....
bha sekian saja untuk kali ni...hehehe...mau buat revision doh!!hehehe...
assalamualaikum wbt......

1 Pengkritik Jemputan:

Joyce Joel said...

chillax je. senang je tu. hehehehe...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management