Friday, August 5, 2011

Bini Kapten Singapura Kutuk Hero Malaysia

aku malas la nak cakap banyak pasal benda ni..korang tgk jerrrr gambar kat bawah,,

hidayah17 acc twitter isteri kpd kapten singapura..aku xtaw sapa nma budak tu,,
sial laa~~!!! puikkkk!!!! senang2 jerrr dia cakap idola-idoa aku monyet...(2 monkeys in the pitch!!!!!!bicycle kick konon!!!!BOOOOOOO)..dalam pic ni,,Amirul Hadi Zainal n Safee Sali digelar sebagai monyet oleh isteri kepada kapten pasukan bola sepak Singapura,,hidayah KONON..apa motif dak ne cakap macam tuu???xsenang duduk sebab laki dia xleh wat macam tu???????????alalalalala...kalau ya pun jeles,,jangan la sampai nak cakap orang monyet..muka dia sendiri pun macam monyet da aku tgk,,korang nak tengok?????

aderrr macam monyet x???
1 malaysia dah tahu cerita ni,,aku taw pun daripada salah sorang peminat Harimau MALAYA tag aku kat dua gambar kat atas nih,,perrrgggghhh~!!! sakit mata aku tengok gambar2 ni tadi..apa perasaan dia kalau orang malaysia kutuk suami dia macam yg dia buat kat hero-hero malaya????????

komen korang???

Reactions:

5 Pengkritik Jemputan:

petuapakar said...

sedap mulut jerk!!

I follow u. follow saya balik yer..klik sini untuk follow saya kembali

Edane said...

takde pun cam monyet. comel je. tapi tu la aklak tak jaga.

Mohamad Saiful said...

hahaha..edane,,nama hidayah...tp xnampak pun mcm hidayah.. =D

Abe Goreng said...

Die pikir die hebat kot.Huh! :D

PENGALAMAN PERTAMA PUASA!

Mohamad Saiful said...

abe goreng,,sabo erk...hehehehe

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management