Sunday, August 7, 2011

Selaput DARA boleh dibeli???

cool!!!!

tadi masa blogwalking,,aku terbaca satu entri pasal bisnes penjualan selaput dara kat Mesir!!!tapi bukan mesir yg buat selaput dara palsu ni......cer teka sapa yg buat???mesti korang fikir Jepun kn..hehehe...tettttttt!!salah beb,,benda2 tu sumer made in China..isk3,,asia~~ asia~~

Artificial Virginity Hymen...
kepada sesaper yg bercadang nak beli produk ni,,tak mahal pun murah jerrr.....harga dia 30 dollar AS = RM 104....affordable kan??ok lupakan pasal beli benda2 macam ni,,dosa..ni la antara salah satu faktor yg menyebabkan wanita2 zaman sekarang tidak berfikir panjang bila nak gadai kesucian diri....tapi jangan risau laa,,kat malaysia produk ni belum dijumpai lagi...sebab China export produk ni kat negara2 arab  jerrrr,,kononnya sebab kebanyakan negara2 arab timur ni masih mengambil berat tentang virginity yg dimiliki oleh seorang bakal isteri....

macam2 kan umat akhir zaman ni...

source : http://zubir5588.blogspot.com/2011/08/hanya-dengan-rm-10397selaput-dara-boleh.html

Reactions:

5 Pengkritik Jemputan:

misya mialen said...

jaga diri hiasi peribadi.x perlukan selaput dara palsu mcm ni.kesian bakal suami.^_^

Mohamad Saiful said...

yerrrrr..sokong sangat!!!

Amiirah-Cassan said...

hahaha tak sangka ada produk macam ni ~ bkesan ka juga ni arh ? (sekadar mau tau) saya tidak gemar produk Made in China , hp pon malar rosak ~ huishh ~

Ibrahim Ismail said...

kalau dara tapi perangai mcm lanjique, i lebih rela ambil yang dah tak ditebuk tupai tapi dah bertobat n solehah n taat pada suami.

Mohamad Saiful said...

miiraa...bkesan oooo...benda ne bila kena pressure dia keluarkan cecair merah mcm darah tu...pecah dara la kononnya,,hmm..

abg im,,btl3!!sokong sgt..hehehe

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management