Friday, August 12, 2011

Ben Ashaari Ajak Teka dan Menang


lagi-lagi Ben Ashaari..ehehehe...eh kjap,,sebelum aku taip entri pasal segmen latest Ben Ashaari nih,,aku nak terangkan sikit pasal topic sentence aku "LAGI-LAGI BEN ASHAARI"...sbb ada rakan blogger tegur aku,,katanya pembuka perenggan aku tuh macam dah bosan dengan segmen2 Ben Ashaari kaaaaan..huhuhuhu...TIDAK!!korang silap...sebenarnya aku nak buat tu sebagai trademark setiap kali aku join segmen ari Ben Ashaari nih.....maklumlah blogger baru,,kena cari identiti sendiri...hehehehe...maaf la kalau ada yg tersalah faham....

ok~~ sekarang aku nak cerita pasal segmen terbaru nih..agak sangat menguji minda segmen kali nih,,adoyai......Ben suruh kitorang teka keratan gambar,,nasib baik dia dah bagi pilihan jawapan....kena pilih jak,,tak susah???haaaa,,kalau nak tau susah kerrr senang,,korang boleh baca sendiri pasal segmen tu  KAT SINI........

selamat mencuba.. =)

1 Pengkritik Jemputan:

Kongsi Apa2 Aje said...

xp...setiap blogger ada hak masing2 (^_^)...abaikan jer kata2 org tu

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Designed by Mohamad Saiful Amin | Bloggerized by Saiful - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management